Timp de livrare mai scurt, calitate îmbunătățită a serviciilor și costuri de operare mai mici. GeoTraxx sprijină DBEST, un producător și distribuitor polonez de mobilă.

Aflați cum sistemul GeoTraxx a ajutat echipa DBEST să-și îmbunătățească întregul proces de livrare a mobilierului și calitatea serviciilor, reducând costurile aferente.

Despre clientul nostru

DBEST Sp. z o.o. produce și distribuie mobilă în Polonia și Europa. Compania deține două mărci de mobilă, „Bonni” și „BIRD Meble”, înființate în 2016.

Conținut:

Industrie: Retail & E-commerce
Țară: Polonia
Soluție/Serviciu: GeoTraxx
Categorie: Field Service Management

Provocări

Compania a căutat o modalitate de a-și accelera procesele logistice și de a scurta timpii de livrare a mobilierului. În același timp, DBEST a căutat să-și îmbunătățească calitatea serviciilor și să scadă costurile de livrare.

Clientul nostru a căutat o soluție care să le permită:

să automatizeze întregul proces de planificare a programelor și rutelor de livrare

să gestioneze flota și sarcinile companiei într-un mod centralizat

controleze mai bine finalizarea comenzii

Soluție

GeoTraxx, sistemul Globema pentru planificarea rutelor și managementul service-ului pe teren creează automat programe pentru îndeplinirea sarcinilor. De asemenea, ajută la determinarea rutelor optime de livrare. GeoTraxx ia în considerare o gamă largă de factori:

Locație

Rute și distanțe între punctele de livrare

Termenele de livrare

Capacitate și volum încărcare vehicule de livrare

Programul de lucru al șoferilor

Disponibilitatea șoferilor

GeoTraxx a fost implementat de către specialistul IT al DBEST. În primul rând, împreună cu experții Globema, clientul a efectuat analize de cerințe și funcționalitate.

Folosind API-uri, sistemul a fost integrat cu sistemele interne ale clientului pentru gestionarea comenzilor și a depozitului. GeoTraxx colectează automat comenzi, le procesează și returnează feedback actualizat.

Sistemul este integrat cu o aplicație mobilă pentru tablete și smartphone-uri. Permite dispecerilor să supravegheze și să urmărească progresul livrărilor. Aplicația oferă șoferilor livratori, de asemenea, toate informațiile despre sarcinile lor, precum și adresele destinațiilor de livrare.

De ce a ales DBEST GeoTraxx?

Iată câțiva dintre factorii care au influențat decizia DBEST:

  • Un API simplu pentru integrarea sistemelor interne ale clientului cu aplicația GeoTraxx și automatizarea întregului proces logistic
  • O aplicație mobilă care permite dispecerilor să supravegheze și să urmărească progresul activităților
  • Opțiunea de a atribui mai multe sarcini diferitelor vehicule în același timp. GeoTraxx planifică rutele și orarele pentru întreaga flotă, nu separat pentru fiecare vehicul.

Beneficii

Una dintre cele mai importante caracteristici GeoTraxx s-a dovedit a fi o integrare simplă a API-ului. A permis DBEST să integreze și să automatizeze multe elemente ale procesului de livrare a mobilierului. Acesta acoperă întregul proces, de la momentul în care un client comandă produsele până la livrarea finală. Compania intenționează să efectueze mai multe integrări.

Sistemul GeoTraxx a ajutat DBEST să…

scurtareze timpul de livrare

cu 50%

scurteaze pregătirea planului de livrare

cu 90%

reducă numărul de livrări anulate

cu 15%

Aplicația mobilă GeoTraxx este în prezent unul dintre cele mai importante instrumente ale noastre. Cu aplicația avem fotografii, semnături ale clienților și alte informații esențiale după finalizarea fiecărei sarcini. GeoTraxx sincronizează stările sarcinilor, astfel încât să le putem actualiza pentru șoferii noștri de la distanță, ori de câte ori este necesar
Ariel Pelikan, CEO of DBEST Sp. z o.o.

Colaborare viitoare

Echipa DBEST automatizează tot mai multe procese, inclusiv prin integrări cu GeoTraxx. Clientul nostru intenționează să implementeze mai multe funcționalități GeoTraxx, cum ar fi automatizarea proceselor de retur și reclamații.

DBEST dorește, de asemenea, să implementeze viitoare funcționalități GeoTraxx pe care le vom dezvolta. Aceste funcționalități vor sprijini procesele de executare a comenzilor și livrărilor de mobilă și vor ajuta la îmbunătățirea și mai mult a serviciilor companiei.

Continuăm să extindem sistemul și să creștem nivelul de automatizare.

V-ar plăcea să obțineți rezultate similare? Discutați cu experții noștri!

Aflați cum compania dvs. ar beneficia de o soluție similară

Completați formularul, iar unul dintre consultanții noștri vă va contacta pentru a discuta despre cerințele dvs. și pentru a programa o demonstrație.


    Operatorul datelor dumneavoastră cu caracter personal este Globema RO SRL cu sediul social în București. Aveți dreptul de a vă accesa datele cu caracter personal, dreptul de a le rectifica, dreptul de a restricționa prelucrarea acestora, dreptul la ștergerea datelor și portabilitatea datelor, precum și dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal. Informații detaliate privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal sunt furnizate în Politica de confidențialitate.