Operations Support System (OSS) este prin definiție un set de aplicatii software specializate conectate împreună și integrate cu alte elemente de IT și de rețea ale unui furnizor de servicii de telecomunicații.
Globema oferă soluții din clasa OSS construite în jurul GE Network Inventory System. Solutia noastra include o serie de module add-on funcționale COTS pentru Physical & Logical Network Inventory care permit data discovery și reconciliere automatizată din și cu sistemele NMS, asigură calitatea datelor, raportarea de modificări / reconfigurări ale rețelei de către tehnicieni direct de pe teren, inventarierea serviciilor și multe altele. Soluția include de asemenea un sistem specializat de management al forței de muncă ce permite automatizarea și optimizarea operațiunilor de service pe teren. Nu în ultimul rând, aplicații web bazate pe Google Maps care permit utilizatorilor business să vizualizeze, să integreze și analizeze datele spațiale din diverse surse, ceea ce deschide noi oportunități de marketing și suport pentru vânzări.
Solutia completă permite operatorilor telecom să gestioneze întregul ciclu de viață al operațiunilor și serviciilor de rețele și să eficientizeze procesele cheie de business.
principalele COMPONENTe ale GLOBEMA OSS
GE Smallworld Network Inventory
Globema oferă cel mai bune soluții din categoria design de rețea de fibră optică, provizionare servicii și management al activelor rețelelor de telecomunicații pe baza platformei GE Smallworld Network Inventory (SNI) – inventarierea fizică și logică de rețea (Physical and Logical Network inventory). SNI este un portofoliu de produse lider de piață, extrem de scalabile, care oferă o imagine end-to-end a rețelelor multi-vendor și multi-tehnologie. Soluțiile implementate acoperă serviciile de rețea logice, fizice și de Resurse dar și alte componente suplimentare.
PHYSICAL NETWORK INVENTORYGE Field Force Automation (FFA)
Field Force Automation de la GE Energy este o platformă de management al serviciilor desfășurate în teren, bazata pe componente și tehnologii avansate, dezvoltată pe baza experienței utilizării timp de mulți ani în producție. FFA este o soluție completă potrivită pentru toate tipurile de Resurse de servicii — atât pentru lucrări simple cât și pentru lucrări complexe. FFA poate rezolva provocări reale de business pentru o gamă largă de servicii asociate proceselor de business cum sunt: crearea de cereri de servicii, planificarea și dispecerizarea echipelor de teren, oferind de asemenea vizibilitate operațională, urmărirea și monitorizarea SLA-urilor (Service Level Agreements), gestionarea inventarului de piese de schimb și capabilități mobile avansate pentru compania dvs.
Aflați mai multe despre FFAservicii PROFESIONALE pentru operatorii TELECOM
DE CE GLOBEMA?
Expertiză și experiență specifică fiecărui domeniu
Globema are experiență dovedită în domeniul telecomunicațiilor și CaTV. Datorită experienței pe termen lung și în proiecte multiple în cooperarea cu operatorii de telecomunicații, consultanții noștri cunoasc și înțeleag procesele cheie de business și provocările.
Oriunde vă aflați, suntem aici pentru a vă ajuta
Activitățile noastre cheie, cum ar fi dezvoltarea de software, integrări, mentenanță și training, nu se limitează la o anumită locație! Globema oferă servicii la nivel global, atât de la distanță cât și la locația clienților.
Tehnologii mature, inovative, leader de piață
Sistemele software geospațiale specifice fiecărui domeniu oferite de Globema și partenerii noștri au fost dezvoltate, îmbunătățite și cu succes utilizate în domeniul telecomunicațiilor de peste 20 de ani, astfel că astăzi ele dispun de un set necontestat de funcționalități avansate.
Aflați mai multe despre modul în care clienții noștri telecom beneficiază de soluțiile software geospațiale inovatoare:
STUDIU DE CAZ EXATEL
Obțineți maxim de beneficii din Smallworld™ Network Inventory: Cum a reușit Exatel să gestioneze rețeaua și să livreze servicii de telecomunicații avansate pentru peste 1500 de clienți enterprise utilzând o soluție OSS end-to-end, pre-integrată.
AFLAȚI MAI MULTESTUDIU DE CAZ EMITEL
Beneficiile aduse de implementarea unui sistem de management al serviciilor în teren: Cum a reușit EmiTel să reducă numărul de tehnicieni în teren cu peste 40%, odată cu îmbunătățirea calității serviciilor?
AFLAȚI MAI MULTESOLUȚII GEOSPAȚIALE pentru TELECOM
- Filtr solutions:
- All
- Apă și canalizare
- Business
- Cercetare și dezvoltare
- Energie electrică
- FFA
- Field Service Management
- FME
- GE Smallworld Offices
- Inteligenta Artificiala
- LNI
- Localizare obiecte
- Machine Learning
- Management Forță de Muncă
- Mobile
- Petrol și gaze
- PNI
- Smallworld
- Smart Grid
- Telecomunicații
- Termoficare
- Workforce Management