Sistemul nostru sprijină serviciile medicale de urgență din Polonia

Sistemul Național de Suport Comandă pentru Serviciile Medicale de Urgență poloneze, dezvoltat de Globema și partenerul nostru Pentegy, a fost implementat în 42 de dispecerate pentru centre medicale și 1516 ambulanțe în Polonia. Suntem deosebit de mândri de acest proiect, deoarece echipa noastră a contribuit la crearea unui sistem care unifică colaborarea între toate serviciile de urgență și scade timpul de răspuns în caz de urgență medicală, ducând la salvarea mai multor vieți.

 Sistemul Suport de Comandă pentru serviciile medicale naționale de urgență (SWD PRM – Sistemul Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego) este un sistem ICT dezvoltat și implementat de echipa noastră, împreună cu Pentegy. Soluția oferă mijloace pentru a urmări în mod centralizat toate activitățile legate de situațiile de urgență medicală, a sprijini echipele să ajungă la cazuri și de a pregăti dosarele medicale. Sistemul Suport de Comandă face parte din Sistemul de Notificare de Urgență. SWD PRM este, de asemenea, integrat cu soluțiile IT ale centrelor de notificare de urgență și cu alte sisteme de comandă utilizate de poliție și pompieri.

Sistemul Suport de Comandă pe scurt

27000

acesta este numărul de apeluri de urgențe medicale pe care sistemul le gestionează zilnic

3

în medie, la fiecare 3 secunde apare un nou apel de urgență

18000

acesta este numărul de ambulanțe direcționate în fiecare zi prin sistem

30000

numărul total al utilizatorii sistemului cuprinde:

  • dispecerii medicali care își îndeplinesc atribuțiile în 300 de stații, 42 de centre de dispecerizare
  • medici și paramedici care constituie 1516 echipe medicale de urgență
  • medicii care coordonează serviciile medicale de urgență
  • analiștii responsabili de relațiile cu Fondul Național de Sănătate
  • agenți ai Ministerului Sănătății
  • administratorii sistemului – central, provincial și regional

Ce a fost realizat de către Globema

Sistemul de Suport de Comandă a fost dezvoltat de la zero. Echipa noastră a fost responsabilă pentru:

  • crearea de aplicații operaționale: Dispecer și Echipe Medicale de Urgență
  • proiectarea arhitecturii sistemului și crearea mecanismelor de bază
  • dezvoltarea aplicației de analiză
  • crearea și configurarea bazei de date
  • analiza cerințelor
  • proiectarea infrastructurii hardware, asamblarea și configurarea în sălile de servere
  • instalarea sistemului în toate centrele medicale de dispecerat.

Sistemul Suport de Comandă oferă mijloace pentru:

  • dispecerizarea eficientă a echipelor medicale de urgență
  • sprijinirea echipelor pentru a ajunge la caz
  • atribuirea sarcinilor și înregistrarea activităților medicale
  • pregătirea dosarelor medicale pe dispozitivele mobile
  • urmărirea locației și a statutului unei echipe medicale
  • gestionarea situațiilor de urgență, înlocuirea centrului dispecer în cazul unei defecțiuni
  • întocmirea rapoartelor pentru Fondul Național de Sănătate
  • comunicarea eficientă între unitățile echipelor medicale de urgență
  • integrarea cu sistemul de comunicații telefonice
  • analiză care vizează creșterea eficienței serviciilor medicale de urgență

Principalii utilizatori ai sistemului:

Dispecerii medicali

Membrii echipei medicale de urgență

Medicii care coordonează serviciile medicale de urgență