SUPORT TEHNIC

Globema oferă suport tehnic complet pentru soluții enterprise personalizate, precum și pentru sistemele standard bazate pe Google GEO, GE Smallworld, GE FFA precum și platformele Oracle și Java. Oferim suport de la distanță și on-site, precum și audituri de sistem proaactive și administrare completă a soluțiilor.

Globema Suport Tehnic Portal

log in

MENTENANȚĂ COMPLETĂ SISTEME GE SMALLWORLD

Oferim servicii de garanție si post-garanție mentenanță pentru sistemele GE Smallworld standard sau personalizate, incluzând:

  • Smallworld Physical Network Inventory
  • Smallworld Logical Network Inventory
  • Electric Office
  • Global Transmission Office
  • Gas Distribution Office

Scopul serviciilor pe care le oferim pot acoperi toate nivelurile de suport: de la linia 1 (customer service direct) la a 3-a linie de suport (fixare bug-uri generale de aplicație). Serviciul nostru M & S acoperă toată soluția, inclusiv particularizările. SLA (Service Level Agreement) poate fi adaptat la condițiile și cerințele specifice ale clientului.

Consultanță și audit sisteme GE SMALLWORLD

Ca parte a serviciilor noastre efectuăm inspecții periodice on-site ale funcționalității sistemului din punct de vedere a administrării. Analizăm performanța, disponibilitatea, precum și întreținerea și dezvoltarea funcționalităților sistemului.

SISTEM ON-LINE CUSTOMER SUPPORT disponibil până la 24/7

Departamentul de Suport Tehnic Globema utilizează proceduri bine definite și dovedite de soluționare a cererilor. Înregistrarea și urmărirea tichetelor se face ușor în aplicația web Globema Customer Support System disponibilă în mai multe limbi.

soz

EXPERIENță

Globema are peste 15 ani de experiență în mentenanță pentru sisteme Smallworld și dezvoltare Magik. Pe parcursul acestor ani am contribuit substanțial la portofoliul GE Energy de produse și suntem cel mai important partener Smallworld la nivel mondial.

Având o echipă de înaltă calificare, inclusiv 70 de profesioniști certificați Smallworld ™ și un sistem bazat pe web Customer Support modern, suntem în măsură să oferim cea mai bună calitate a serviciilor M & S la peste 50 de clienți GIS enterprise Smallworld la nivel mondial.

În prezent gestionăm peste 100 de contracte de mentenanță pentru diverse platforme, pentru clienți din mai multe țări. Contractele de service sunt procese acoperite de ISO 9001: 2008.