Sună familiar aceste probleme?

  • Compania dvs. lucrează cu o mulțime de documente pe hârtie sau scanări. Datele din aceste documente trebuie introduse zilnic într-un sistem informatic.
  • Transcrierea manuală a datelor este obositoare, consumatoare de timp și predispusă la erori.
  • Angajații dvs. cu normă întreagă petrec prea mult timp mutând date, iar munca lor este ineficientă.
  • Mutarea datelor este monotonă și are ca rezultat o fluctuație mare a angajaților. Acest lucru, la rândul său, duce la procese de recrutare costisitoare. Noul angajat lucrează cu o eficiență mai scăzută.

Vă prezentăm iDoc

iDoc este o soluție care utilizează algoritmi AI/ML (Inteligentă Artificială și Machine Learning) pentru…

  • citirea și clasificarea automată a documentelor scanate
  • și completarea bazelor de date în sistemele companiei cu informații corecte.
iDoc-screen-laptop

Cum funcționează iDoc?

Un angajat încarcă scanări în iDoc
Sistemul clasifică automat documentele și citește informațiile conținute în fiecare document

Atât AI cât și un angajat verifică datele extrase

Datele sunt trimise către alte sisteme

iDoc înlocuiește procesul de transcriere manuală a informațiilor din documente în baze de date

Algoritmul citește informațiile din document și recunoaște (clasifică) tipul de document. Apoi, colectează datele conținute în document și le salvează în baza de date a iDoc. Apoi, această bază de date poate fi integrată cu alte baze de date și sisteme din compania dumneavoastră.

on-premise-cloud

iDoc este disponibil on-premise sau ca serviciu în cloud

existing-databases

Baza de date iDoc poate completa baza de date existentă sau poate rămâne o bază de date de sine stătătoare.

idoc-data-verification

Introducerea manuală versus introducerea automată a datelor

Pe parcursul unei singure zile lucrătoare

human

O persoană poate clasifica aproximativ 3100 de pagini de documente.

AI1

Un algoritm AI poate clasifica peste 30 000 de pagini cu o precizie de cel puțin 96 %.*

lady

O persoană poate citi și introduce aproximativ 2000 de atribute într-o bază de date.

AI2

Un algoritm AI poate citi și introduce de zece ori mai multe atribute (aproximativ 20 000), menținând cca. 85% precizie.*

*Acuratețea de 100% poate fi asigurată de o persoană care verifică datele procesate automat

Ce fel de informații poate citi iDoc?

iDoc citește documente pentru a recunoaște toate tipurile de informații definite pentru o anumită categorie de documente. Aceasta include:

Date de adresă (adrese poștale, numere de parcele, numere de zone administrative etc.)

Datele și perioadele de valabilitate

Alte date dintr-un document

Detalii despre obiectele dintr-un document
(numele obiectului, cantitatea, tipul, suprafața, dimensiunea etc.)

Date despre părțile contractante
(nume de companii, proprietari, reprezentanți, notari, numere de asigurări sociale etc.)

Numerele de identificare a contractelor și altele (documentație de investiții, registre funciare și ipotecare, comisioane etc.)

Informații despre obiectul contractului (statutul juridic, tipul contractului, notificarea de reziliere etc.)

Informații despre plăți (prețuri nete și brute, plăți recurente etc.)

Alte date detaliate

Gama de informații extrase poate fi extinsă cu mai multe categorii de documente și tipuri de date, în funcție de nevoile dvs. de business sau domeniu.

Doriți să aflați mai multe despre extragerea de informații din documente folosind inteligența artificială? Consultați blogul nostru.

Citiți articolul
computers

Pentru cine este iDoc?

iDoc este o soluție pentru dvs. dacă…

În fiecare zi, compania dumneavoastră produce multe pagini de documente legate de procesele operaționale. Datele din aceste documente sunt importate manual în diferite sisteme.
Compania dumneavoastră deține arhive vaste de documentație pe hârtie, iar datele trebuie introduse într-un sistem IT.

iDoc va aduce rezultatele dorite în companiile care dețin multe documente pe hârtie și au nevoie ca datele să fie introduse în sisteme informatice pentru a fi prelucrate în continuare și utilizate pentru munca zilnică.

Exemple de astfel de companii:

Companii de asigurări

Bănci

Primării și birouri municipale

Departamente de imobiliare, geodezie sau contabilitate la companii din următoarele industrii:

Energie

Termoficare

Petrol și gaze

Rețele de distribuție apă și canalizare

Telecomunicații

Construcții

Publicitate

Comunicare

și altele

Nu vă regăsiți domeniul dar dețineți arhive mari de documente pe hârtie și doriți să le digitalizați? Contactați-ne!

O soluție adaptată nevoilor dumneavoastră specifice

iDoc se bazează pe algoritmi AI/ML care pot fi antrenați în funcție de nevoile dvs. Acesta este motivul pentru care soluția poate fi ajustată pentru a citi diferite tipuri de documente specifice diverselor domenii sau chiar unei anumite companii.

Exemple de proiecte

iDoc: drept de servitute

Reads data from formal and legal documents such as:
- notarial acts
- lease/rental agreements
- lending agreements

iDoc: documentație tehnică

Reads information in as-built investment documentation and builds models of network objects and their data

iDoc: ocuparea drumurilor

Reads documents with decisions regarding road occupancy permits

Ce puteți realiza cu iDoc?

Introducerea datelor din documente într-o bază de date de 5 până la 10 ori mai rapidă

datorită automatizării

Acces facilitat la informații actualizate și detaliate din documente

căutare rapidă și ușoară a atributelor

Baze de date mai complete

un proces ușor de introducere a datelor echivalează cu documente mai digitalizate

Calitatea îmbunătățită a datelor

eliminarea erorilor umane

Procese accelerate în compania dvs

datorită accesului fără efort și mai rapid la datele în timp real

Control sporit asupra proceselor

perspectivele derivate din documente ajută la controlul programelor, datelor cheie, deciziilor emise etc.

Utilizarea mai bună a potențialului angajaților

angajații pot folosi timpul petrecut cu introducerea de date obositoare pentru sarcini mai antrenante

Costuri mai mici de recrutare și formare

fluctuație mai mică a angajaților care lucrează la introducerea datelor

O mai bună gestionare a timpului de lucru

iDoc poate procesa documente în afara programului de lucru (în timpul nopții și fără pauze)

Vedeți cum iDoc vă poate îmbunătăți operațiunile companiei

iDoc oferă acces comod și rapid la informații aprofundate și actualizate în documentația pe hârtie. Utilizați-i întregul potențial, îmbunătățiți-vă managementul companiei și luați decizii strategice mai bune.

Doriți să vă vedeți documentația pe o hartă?

Dacă compania dvs. deține documentație referitoare la obiecte dispersate geografic, accesarea folderelor de documente printr-o hartă vă poate îmbunătăți semnificativ munca.
Puteți realiza acest lucru cu LocDoc, o altă soluție care utilizează AI/ML pentru citirea și clasificarea automată a documentelor scanate. Pe baza locației identificate, plasează documentele pe o hartă creând o bază de date spațială.

network digital twin

iDoc și LocDoc fac parte din platforma GlobIQ pentru construirea și întreținerea modelelor de active de rețea digitale.

Descoperiți toate posibilitățile GlobIQ