OPTIMIZAREA LIVRĂRII CATERING DIETĂ CU UN SISTEM DE PLANIFICARE A RUTELOR

By August 31, 2019 Mobile, route optimization

Livrarea de mâncare dietetică este o afacere în plină expansiune de ceva vreme (cu perspectiva de a se extinde). Din ce în ce mai mulți oameni decid să utilizeze acest tip de servicii, deoarece le economisește timp. Dar cum rămâne cu oamenii din spatele ei? Cum să economisiți timp și bani, planificând trasee optime? Cu GeoTraxx, soluția noastră pentru planificarea rutelor este ușor să livrezi mâncarea la timp și să-ți menține clienții mulțumiți. Vedeți cum vă puteți îmbunătăți livrările – de la determinarea unei rute până la raportarea unei livrări reușite.

O companie de catering are în medie aproximativ 150-200 de clienți. Pentru a livra pachete pentru acest număr de clienți, compania are nevoie de 5-6 șoferi. Fiecare dintre ei face în jur de 40 de livrări în timpul unei ture. Livrările se fac de obicei noaptea între orele 1:00 și 8:00. Unele companii oferă livrări de după-amiază (4-10 PM).

Unele companii operează la scară mai mare în câteva orașe. Putem împărți sectorul în companii care se ocupă numai cu producția de mâncare sau numai cu livrarea, precum și cele care combină ambele servicii.

Există un singur aspect la fel pentru fiecare tip de companie – un număr maxim de locații pe care un șofer le poate vizita, care rămâne în jur de 40.

Probleme cu livrările:

Având un timp limitat pentru livrare, este important să evitați orice lucru care poate consuma timpul șoferului. Acesta ar trebui să știe codul interfonului sau cum să ajungă la apartament, unde să lase coletul etc. pentru:

  • a ajunge cu succes la locație și a livra pachetul
  • scurtarea timpului de livrare.

Șoferul nu știe când un client va ridica pachetul (în special în timpul livrărilor de noapte), dacă este de obicei lăsat la ușă. Pentru a vă asigura că livrarea a fost făcută conform cerințelor clientului, ar trebui să documentați acest aspect pentru a nu exista îndoieli sau reclamații.

Cum să îmbunătățim acest proces?

Implementarea instrumentului potrivit de optimizare a rutelor poate face o diferență imensă în această activitate. Pe lângă planificarea rutelor, poate susține monitorizarea stării de livrare și raportarea. Aceasta duce la o eficiență mai bună a șoferilor și o calitate mai bună a serviciilor. GeoTraxx, aplicația noastră, este o soluție perfectă pentru planificarea rutelor în serviciile de catering. Se potrivește cu diverse modele de afaceri și are multiple funcții orientate pentru a facilita munca atât pentru logistică, cât și pentru șoferii responsabili cu livrările.

GeoTraxx are 2 module:

  • Logistics app –pentru planificarea rutelor și vizualizarea rutelor pe o hartă / cronologie
  • Mobile app – pentru șoferi

În Mobile app șoferul are o listă de sarcini/livrări, care acoperă fiecare etapă necesară pentru a efectua livrarea de la început până la sfârșit.

Fiecare sarcină include clientul și informațiile despre livrare (cum ar fi o adresă, timpul de livrare, telefonul, codul interfon, contactul de securitate, informații suplimentare despre cum să ajungeți la client).

Aplicația permite colectarea documentației fotografice care poate fi trimisă instantaneu în baza de date și arhivată, notificând logistica despre finalizarea sarcinii. Livrarea este marcată ca finalizată, cu înregistrarea momentului livrării. Aceasta permite transparența muncii între șofer și logistică.

Beneficiile planificării rutelor în serviciile de catering

Logistică / planificare

  • Planificare rapidă și ușoară a traseului – economisind timp și efort
  • Vizualizarea livrărilor în timp real, cronologic și pe hărți
  • Optimizarea automată a traseului – bazată pe diverse opțiuni și date de trafic valabile
  • Modificarea rutelor și recalcularea acestora
  • Planificarea rutelor pentru mai mulți șoferi în același timp

Șofer

  • Planificarea rutelor nu mai este sarcina șoferului
  • Acces constant la toate informațiile despre clienți și livrări
  • Navigare automată către client – economisind timp și energie, în special în cazul locațiilor noi
  • Documentație fotografică – acest lucru ajută la asistența clienților și la rezolvarea reclamațiilor

Companie

  • Proces de livrare automat și transparent, o planificare mai eficientă
  • Acomodare ușoară pentru noii angajați – șoferi și logistică
  • Management și dezvoltare mai flexibile
  • Creșterea satisfacției clienților 

GeoTraxx vă poate ajuta să salvați timpul necesar pentru planificarea rutelor, gestionarea sarcinilor și livrare. Astfel, va crește mult calitatea serviciilor și experiența clienților dvs. și probabil vor recomanda cu încredere compania prietenilor și familiei lor. Dacă doriți să aflați mai multe despre beneficii și detalii cu privire la implementarea GeoTraxx, înregistrați-vă pentru un demo dedicat doar companiei dvs.