Skip to main content

Nou, condiții mai profitabile de acordare a licențelor Google Maps

By January 21, 2016Google

Vești bune de la Google și Globema! În luna ianuarie Google a anunțat condiții noi, mai avantajoase, de acordare a licențelor  Google Maps.

Începând din ianuarie 2016 Google Maps API for Work oferă un volum mai mare de servicii web (geocoding, directions, etc.). Acum licența de bază are de 5 ori mai multe interogări pe secundă. În plus, pentru unele tipuri de licențe (în special licența pentru asset tracking), numărul de interogări zilnice este nelimitat (interogări API hartă și servicii web).

Mai mult, licența de bază (atât pentru website-uri publice și interne cât și pentru aplicații web și aplicatiile mobile native) include acum toate API-urile disponibile; printe ele: Javascript API, Google Maps SDK for iOS, Google Maps Android API, Static Maps API etc. Astfel că, în urma acestor modificări în politica de licențiere, API-ul Mobile SDK Google Maps pentru aplicațiile mobile native Android/iOS este inclus în licența de bază iar licențierea este mult mai profitabilă decât până acum.

Vă rugăm să rețineți că toate aceste modificări se aplică numai licențelor noi, comandate în 2016.

 

Care este prețul actual al licenței Google Maps?

Având în vedere că Google oferă mai multe tipuri diferite de licențe, vă recomandăm să contactați consultanții noștri care vă vor construi o ofertă de preț personalizată în funcție de necesitățile și cerințele dvs. De asemenea vă stăm la dispoziție pentru a răspunde tuturor întrebărilor cu privire la noile condiții de acordare a licenței Google Maps.

Despre Globema și Google

Globema este Google for Work Premier Partner și Google authorized Value Added Reseller în Europa Centrală și de Est. Compania noastră colaborează cu Google înca din 2012 în scopul implementării, livrării și integrării soluțiilor business Google Maps API.

Globema distribuie licențele Google Maps și dezvoltă soluții specializate construite pe platforma Google Maps care pot fi folosite zilnic atât în operațiuni interne cît și pentru suport activități de vânzări și marketing.