INSTRUMENTELE GOOGLE MAPS VĂ POT AJUTA SĂ VĂ DEZVOLTAȚI AFACEREA

By October 4, 2018 Google, Services

Obiceiurile de shopping ale consumatorilor se schimbă constant odată cu dezvoltarea tehnologiei. Doar începând din 2015, numărul de comenzi abandonate a crescut de la 71,39% la 77,24% în 2017. De ce? Cum să atrageți atenția potențialului client și să-i faceți să aleagă compania dvs.? În primul rând, aruncați o privire asupra modului în care afacerea dvs. este prezentată pe Internet și verificați dacă oferă acces facil la produsele și serviciile dvs.

Harta – cum ar trebui să arate?

Prima întrebare – unde ar trebui să plasați harta? Nu o ascundeți în pagina de contact. Un tab separat în care să afișați toate locațiile dvs. ar fi o idee bună. Utilizând instrumentele Google puteți face ca informații importante să fie mai accesibile, cu opțiuni ca introducere unei adrese sau geolocalizare.

Lizibilitatea informațiilor este o altă problemă importantă – trebuie să le faceți cât mai transparente și mai clare. Ce informații sunt cele mai valoroase pentru clienții dvs.? Acestea ar trebui afișate imediat. Unele informații pot fi afișate când treceți peste element și mai multe detalii pot fi afișate după ce ați făcut clic. De asemenea, puteți ascunde informații despre concurenții dvs. sau alte elemente inutile pe hartă.

Filtrarea rezultatelor căutării este, de asemenea, utilă pentru căutarea unei locații unde produsul poate fi găsit. Filtrele ar trebui să fie vizibile în timpul procesului de căutare, astfel încât clientul să le poată ajusta după cum îi este necesar.

Să nu uităm de aspectul hărții. Asigurați-vă că harta este compatibilă cu brandul dvs. Puteți schimba harta utilizând acest instrument. Pentru marcarea locațiilor dvs., puteți utiliza simbolul logo al companiei sau altă imagine asociată cu produsele sau serviciile dvs.

Dacă aveți mai multe locații, utilizați clustering (gruparea) – aceasta evită haosul pe hartă și scurtează timpul de încărcare.

Google Maps – instrumente utile

Google Maps oferă diferite instrumente care fac mult mai ușoare cumpărăturile online și offline și permit unui utilizator să aibă o experiență mai sigură pe site-ul sau aplicația magazinului. Utilizând Distant Matrix API puteți estima timpul de deplasare până la cele mai apropiate puncte (în ceea ce privește traficul curent) ceea ce permite alegerea locației optime (adesea nu cea mai apropiată în ceea ce privește numărul de kilometri). Funcționalitățile Places API Place Autocomplete și Place Details  pot fi utilizate pentru sugerarea adreselor. Această opțiune poate ajuta clienții să găsească locații convenabile și să finalizeze comenzile. Rezultatul acestui proces este procesarea mai rapidă și mai eficientă a comenzilor și mai puține adrese de livrare incorecte.

Utilizând Directions API puteți să îi arătați clientului cel mai rapid și mai convenabil mod de a ajunge la locația dvs. Acest instrument permite afișarea directă pe site-ul dvs. web sau în aplicația dvs., fără alte aplicații de site sau de navigare. Un alt instrument util este Street View API – toată lumea poate verifica exact unde este locația dvs., cum arată cartierul etc.

Cartea dvs. de vizită în Google

Peste 70% dintre utilizatori își încep cumpărăturile căutând informații pe Internet. Cele mai multe dintre ele vor fi introduse în compania dvs. prin “cartea de vizită” în rezultatele căutări. Google My Business este un instrument gratuit pentru gestionarea profilului companiei în motorul Google. Pentru a face o primă impresie bună, trebuie să o utilizați în mod corespunzător.

Ce face cartea dvs. de vizită online să arate bine și poate încuraja clienții să aleagă serviciile sau produsele dvs.?

  • În primul rând, revendicați dreptul la compania dvs. – acest pas vă va permite să verificați proprietatea și să editați profilul companiei
  • Adăugați informații detaliate de adresă și informații de contact
  • Orarul de funcționare – dacă orele variază în funcție de zilele săptămânii, ar trebui să includeți aceste informații în cardul dvs. Informați clienții potențiali despre orele modificate (de exemplu, în timpul sărbătorilor, weekend-urilor etc.). De ce să faci asta? Google poate estima timpul real de călătorie de la locația clientului la al tău și poate avertiza că clientul ar putea ajunge acolo după o oră de închidere. După cum puteți vedea, punerea orelor de funcționare reale poate preveni o mare dezamăgire
  • Imaginea dvs. – încărcați o imagine de bună calitate. Ar putea fi un logo al companiei dvs., o fotografie a locației dvs. din afară – aceasta va ajuta un client să recunoască zona
  • Oferte curente – puteți publica anunțuri pe cartea dvs. de vizită. Puteți utiliza această opțiune pentru a informa clienții despre cele mai recente reduceri, promoții sau produse noi

Aflați mai multe despre Google Maps!

Surse date statistice:
https://www.disruptiveadvertising.com/ppc/ecommerce/2018-ecommerce-statistics/
https://baymard.com/lists/cart-abandonment-rate