Conversia datelor din surse digitale în scopul utilizării acestora în sisteme NI

Factorul cheie în implementarea unui sistem de inventar al rețelei este achiziția eficienta și întreținerea ulterioară a datelor digitale despre instalațiile rețelei.

Pentru sursele de date digitale, convertirea datelor într-un model de inventar de rețea consistent și complex (combinarea datelor) necesită accesarea și analizarea datelor în multe formate diferite. Acestea pot include baze de date, fișiere text, tabele Excel, fișiere de tip imagine (raster și vector), surse de date de rețea, cum ar fi WMS, WFS, API-uri externe etc.

Provocări

Conversia datelor într-un model consistent de rețea

Oferirea de context geospațial datelor 

pe baza informațiilor din mai multe surse, în special, identificarea corectă a unui obiect căruia trebuie să îi fie atribuite atribute distribuite în mai multe surse de date este un proces extrem de obositor.

Construirea unei topologii de rețea 

pentru datele din surse multiple, fragmentate (fără identificarea explicită a relațiilor topologice dintre obiectele din rețea) este foarte lentă și predispusă la erori.

Analizarea mai multor surse de date pentru a identifica tipurile de obiecte de rețea

în concordanță cu modelul de rețea din sistemul de inventariere (construirea bazei de specificații) este complexă și consumatoare de timp.

Varietatea reprezentărilor obiectelor

Structura diferită, metodele de vizualizare și acuratețea locației hărții în diferite surse de date complică procesul de identificare și unificare a modelului de rețea.

Soluția – Platforma FME

Conversia datelor în scopul sistemelor de inventar al rețelei

Care sunt capabilitățile platformei FME?

FME facilitează crearea eficientă de scripturi pentru migrarea și integrarea datelor din diferite surse. Cu această platforma:

Puteți îmbina cu ușurință sursele de date

Convertiți fără efort datele între formate – FME funcționează cu peste 450 de surse și aplicații de date diferite, inclusiv date spațiale.

Veți transforma datele pentru a răspunde cerințelor

Modificați-le cu ușurință, verificați-le calitatea și remediați erorile.

Vei reduce sarcinile manuale, repetitive

Construiți automatizări cu ajutorul unei interfețe simple, folosind drag and drop.

Care sunt beneficiile platformei FME?

Veți reduce costurile și timpul necesar pentru a vă finaliza proiectul de migrare a datelor de rețea din surse digitale.
Veți accelera implementarea sistemului de inventar al rețelei ceea ce înseamnă o rentabilitate mai rapidă a investiției în soluție.
Veți eficientiza procesele cheie de afaceri pe baza modelului de rețea digitală, cum ar fi furnizarea de servicii.

Citiți mai multe despre capacitățile platformei FME și aplicațiile sale pe pagina de soluții: Cum funcționeaza FME? (globema.ro)

Validarea automată și migrarea documentației proiectului într-un sistem de inventariere

Vedeți cum soluția FME de la Globema a ajutat compania de telecomunicații Nexera să automatizeze procesul de validare a datelor și de reparare a erorilor și a accelerat migrarea datelor către sistemul de inventar al rețelei.

Studiu de caz Nexera

FME face parte din platforma GlobIQ pentru construirea și menținerea unui model digital al activelor de rețea.

Pentru mai multe informații despre achiziționarea și actualizarea datelor de rețea, vizitați pagina soluției GlobIQ.

Ce este GlobIQ?
  Experiența noastră în cifre.

În cadrul proiectelor noastre de digitalizare am ajutat la obținerea de date despre:

1 000 000

puncte de conectare la rețea

100 000

kilometri de cabluri

20 000

dispozitive, cum ar fi spațiile de rack și conductele

3 200

kilometri de conducte

31 000

kilometri de rețele energetice (JT, MT și ÎT)

12 000

statii energetice cu scheme interne

8 000 000

dispozitive (stâlpi, conectori, dispozitive de măsurare și altele)

Suntem parteneri de încredere pentru:

Doriți să aflați mai multe despre Platforma GlobIQ?

  • Programați un scurt call și aflați ce vă putem oferi. Experții noștri vă vor analiza nevoile afacerii și vă vor sugera soluția potrivită și pașii următori.
  • Împreună, putem finaliza un proiect pilot. Încercați soluția în practică.
  • Semnează acordul și, împreună, putem lucra la un proiect care accelerează transformarea digitală a proceselor din compania ta!

+ 40 21 232 32 35
info@globema.ro

    Operatorul datelor dumneavoastră cu caracter personal este Globema RO SRL cu sediul social în București. Aveți dreptul de a vă accesa datele cu caracter personal, dreptul de a le rectifica, dreptul de a restricționa prelucrarea acestora, dreptul la ștergerea datelor și portabilitatea datelor, precum și dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal. Informații detaliate privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal sunt furnizate în Politica de confidențialitate.