Skip to main content

Dincolo de rutare: programarea vizitelor la client și finalizarea acestora

Pentru multe industrii, desfășurarea de activități pe teren sau la locația clientului este o parte inseparabilă a afacerii lor. În fiecare zi, există sarcini noi – furnizarea de servicii, instalații sau verificări.

Un lucru care nu se schimbă niciodată este că munca efectuată la fiecare locație a clientului influențează reputația companiei dumneavoastră.

Munca pe teren este o rutină zilnică pentru industrii precum:

  • Telecomunicații, furnizori de televiziune prin cablu – instalarea modemurilor sau routerelor prin cablu în gospodăriile abonaților;
  • Asigurări, administratori imobiliari –soluționarea daunelor în teren, întâlnirea cu evaluatori imobiliari;
  • Utilități, asistență medicală – colectarea și marcarea probelor în caz de amenințare epidemiologică, transportarea în siguranță a probelor la laboratoare;
  • Mobilier, servicii – livrarea și instalarea de mobilă sau electrocasnice

Sarcinile menționate mai sus nu sunt îndeplinite în mod regulat. Este imposibil să se prevadă apariția lor pe perioade mai lungi. Este necesară programarea întâlnirii în prealabil și sosirea la locație la timp. GeoTask ajută în aceste situații. Aplicația permite dispecerului să gestioneze cu ușurință un număr mare de sarcini și să programeze munca pe teren folosind sugestiile GeoTask despre intervalele de timp disponibile.
Aflați cum GeoTask vă poate ajuta să parcurgeți procesul de finalizare a lucrărilor din teren la locația unui client.

Cum funcționează?

Pasul 1: Fixarea unei întâlniri.

• Angajatul din callcenter programează întâlnirea în timpul conversației cu clientul. De obicei, utilizează un sistem CRM:
• Angajatul introduce datele clientului: adresa, tipul sarcinii și detaliile întâlnirii.
• Pe baza datelor introduse, GeoTask sugerează intervale de timp disponibile. Acesta ia în considerare termenul solicitat, adresa, regiunea și competențele necesare ale tehnicianului. În acest moment, GeoTask a sugerat cu siguranță datele potrivite pentru finalizarea programării. Datorită planificării sarcinilor folosind GeoTask, este posibil să oferiți clientului un interval de timp restrâns al programării, fără a vă face griji cu privire la disponibilitatea tehnicianului la un moment dat.
• Programarea pe teren este introdusă automat în programul tehnicianului.
În plus, GeoTask verifică dacă adresele sunt corecte. Fiecare adresă este geocodată - schimbată în coordonate geografice. Acest lucru elimină riscul ca tehnicianul să facă o greșeală și să se rătăcească în timp ce se deplasează la locația clientului.

Pasul 2: Optimizarea traseului cu GeoTask

Dispecerul planifică automat sau manual sarcinile pentru fiecare zi. GeoTask acordă prioritate programărilor la locația clientului, ținând cont de termenele limită. Planificarea rutelor optime poate necesita schimbarea tehnicianului desemnat. Cu toate acestea, noul tehnician va îndeplini cerințele de calificare necesare pentru a finaliza sarcina.

Step 3 – Finalizarea lucrărilor din teren la locația clientului

Imediat după apel, GeoTask poate trimite un e-mail de confirmare a întâlnirii către client. E-mailul include un link care permite clienților să verifice:
• Ziua programării
• Orele programării
• Care tehnician a fost desemnat pentru a finaliza sarcina
• Numărul de telefon al tehnicianului
• Starea curentă a sarcinii („Vă rugăm să așteptați sosirea tehnicianului în intervalul orar ...”, „Tehnicianul este pe drum ...” etc.)
GeoTask permite contactarea clientului în ziua programării, din teren - tehnicianul îl poate informa cu privire la posibile întârzieri sau întâlniri anterioare prelungite.

Ce veți primi?

  • Satisfacție crescută a clienților
  • Cele mai convenabile intervale de timp pentru programare
  • Comunicare proactivă cu clientul
  • Finalizarea 100% a întâlnirilor programate din timp
  • Gestionare îmbunătățită a resurselor – puteți finaliza mai multe sarcini grație unei planificări mai eficiente
  • Limitarea întârzierilor
  • Valabilitatea adresei unui client asigurată

Ce veți evita?

  • Clienți nervoși – așteptarea este frustrantă!
  • Repetarea inutilă a programărilor din teren

Încercați!

Înscrieți-vă pentru o prezentare live a GeoTask – experții noștri vă vor arăta cum o soluție de gestionarea a serviciilor de teren vă poate ajuta afacerea!