Conferința SGS: Luarea Unor Decizii de Business Mai Bune cu Google Maps

La Smart Geospatial Solutions Conference 2017 Ed Boiling, Solution Architect la Google, a susținut prezentarea “Making Better Business Decisions with Google Maps and Cloud”. Ed a descris cum Google Maps și datele despre locație pot oferi suport pentru luarea deciziilor comerciale și pentru asigurarea eficienței livrărilor de produse și servicii. 

Există multe firme și instituții care solicită întrebări din lumea reală despre locație. Înțelegerea modului în care se mișcă lumea ar putea ajuta la îmbunătățirea procesului de luare a deciziilor. Iată un bun exemplu – orașe mari care cheltuiesc sute de dolari pentru punerea senzorilor pe drumurile lor pentru a obține informații utile privind modelele de trafic și de navetă. Aceste date sunt inevitabile pentru a răspunde la întrebări cum ar fi: unde să construiți autostrada următoare sau în cazul în care personalul de servicii municipale ar trebui să fie în regim de așteptare într-o anumită zi și într-un anumit interval orar.

În fiecare zi folosim datele de localizare pentru a găsi cea mai apropiată cofetărie sau hotelurile din apropiere. În plus, așteptăm acum ca firmele să facă același lucru și să utilizeze, de asemenea, datele și serviciile de localizare. Exemplu? Companiile de taxi care utilizează Google Maps și date de trafic live pentru a face predicții corecte despre călătorii. Aceste date, împreună cu locația actuală a taxi-ului, sunt folosite pentru distribuirea curselor. De asemenea, pasagerii cunosc, de exemplu, când trebuie să părăsească clădirea, astfel încât să nu fie nevoiți să aștepte un taxi în afară.

Aplicațiile bazate pe Google Maps permit pasagerilor să facă estimări precise ale călătoriilor. 

Companiile de distribuție folosesc Google Maps pentru a optimiza rutele și pentru a estima timpul de livrare. Pentru astfel de firme orice întârziere poate duce la pierderea clienților și a banilor. Google Maps îi ajută pe proprietarii de afaceri să obțină informații în timp real despre cele mai optime rute de distribuție și să ofere modalități de a partaja aceste date cu șoferii lor. Acesta este modul prin care companiile de transport pot reduce costurile de transport. Cei mai mulți dispeceri pot urmări vehiculele în timp real și astfel pot interveni imediat în caz de urgență.

Un dispecer poate urmări un vehicul în timp real ceea ce îi permite să intervină prompt în situații critice.

Serviciile bazate pe locație și Google Maps abordează noi domenii. La Starbucks veți putea să comandați băutura dvs. preferată numai cu câteva clicuri pe dispozitivul dvs. mobil. Lanțul popular de cafea utilizează datele reale de trafic din Google Directions API pentru a obține date despre ora sosirii la cafenea. Datorită acestui fapt, Starbucks vă asigură că cafeaua este fierbinte, pregătindu-o exact la timp.

Descărcați prezentarea lui Ed