Ce superputeri folosiți pentru analiza datelor geospațiale?

By March 30, 2017August 23rd, 2017Google

Nu ar fi convenabil ca analiza datelor geospațiale să se poată face ușor, rapid și eficient? Ei bine, este posibil. Și nu trebuie să fiți un geniu al matematicii sau să aveți superputeri. Dacă sunteți sau aveți – felicitări! Dacă nu – avem câteva vești bune.

La Globema suntem conștienți de provocările pe care le întâmpină companiile care operează rețele comerciale (magazine, puncte de service etc.). În primul rând trebuie să știți totul despre locațiile punctelor de lucru/sucursalelor, împrejurimile (competitori în apropiere?) și locația potențială pentru un nou punct de lucru. Poate vă veți întreba ce superputeri folosim pentru a obține astfel de informații într-un format user-friendly? Răspunsul este simplu – ultima versiune a aplicației noastre GeoMarketing, dezvoltată pe platforma Google Maps.

Big Data, geospatial analysis, Google Maps

Cercetările Google Inc. arată că aproximativ 80% din datele colectate de companii sunt dificil de colectat în context geospațial. Tabelele cu multe coloane sunt dificil de analizat și procesat. Din acest motiv, de exemplu, evaluarea potențialelor locații pentru noi subsidiare/puncte de lucru este complicată, consumatoare de timp și ineficientă. Afișarea datelor pe hartă schimbă totul. Și acesta este modul în care GeoMarketing devine foarte util. Totuși, aceste vizualizări reprezintă doar vârful iceberg-ului. Aplicația noastră oferă mijloacele pentru analizele de business și geospațiale ajutându-vă să luați decizii de importante, cum ar fi: identificarea celei mai bune locații pentru un nou punct de lucru sau indicarea celor care trebuie închise.

GeoMarketing

Câteva beneficii:

  • acces facil la seturi de date, atât comerciale cât și gratuite
  • vizualizare rapidă și facilă a Big Data cu Google Maps
  • decizii de business mult mai precise
  • interfață Google Maps simplă și intuitivă care permite pregătirea și și publicarea analizelor de către orice persoană și în concordanță cu cerințele de business curente (nu este necesară asistența specialiștilor GIS, IT sau chiar designeri de grafică).

Noua versiune GeoMarketing vă permite să:

  • determinați zonele de captare (catchment areas) în funcție de timpul necesar (ținând cont de datele de trafic reale sau estimări) pentru a ajunge într-un anumit punct
  • vizualizați propriile seturi de date sau altele (de ex. data warehouses sourced) direct în Google Maps
  • efectuați analize spațiale pe baza filtrelor de atribute și zone – de la scară largă, cum ar fi întreaga țară, până la nivel de punct – o adresă sau o clădire
  • utilizați diferite tipuri de date (structura și veniturile populației, limite administrative etc.) în analize și vizualizări care oferă suport în procesele decizionale (găsirea locației unui nou punct de lucru, evaluarea potențialului pieței locale, identificarea “zonelor albe” sau analiza internă și a competitorilor)
  • publicarea rezultatelor analizelor pe o hartă ca fișier de printat, gata de utilizat în prezentări, oferte etc.

Doriți să vedeți GeoMarketing în acțiune? Înregistrați-vă pentru un live demo

Learn more:

GLOBEMA PRINTRE CEI MAI APRECIAȚI PARTENERI GOOGLE IOT ȘI GOOGLE MAPS ÎN CELE MAI SURPRINZĂTOARE LOCURI CUM VĂ POATE AJUTA GOOGLE MAPS SĂ VĂ PLANIFICAȚI VACANȚELE?