Cu soluțiile de management al forței de muncă oferite de Globema și partenerii noștri, puteți îmbunătăți eficiența echipelor mobile prin localizare în timp real și vizibilitate, dispecerizare optimizată și gestionarea automată de lucrărilor, toate livrate într-o suită de aplicații intuitive pre-integrate de la vendori de soluții software WFM care sunt lideri de piață.

Gestionarea activităților din teren cu Google Maps

GeoTask vă ajută să optimizați rutele de livrare cu ajutorul Google Maps, inclusiv estimarea traficului. Comunicarea directă cu angajații din teren prin intermediul aplicației mobile vă permite să previzualizați stadiul actual al planului și vă permite să faceți corecțiil rapide. Colectarea de informații din teren este facilitată de o gamă largă de opțiuni: fotografierea, crearea de note vocale sau completarea formularelor online.

cum poate ajuta GLOBEMA ORGANIZAția dvs.?

Globema oferă o gamă  completă de servicii de implementare și suport de soluții de management al forței de muncă.  În primul rând, conslutanții noștri analizează procesele de business, astfel încât să poată recomanda cele mai bune tehnologii care se potrivesc nevoilor și cerintelor companiei dumneavoastră. Livrarea soluției și integrările pot fi efectuate numai de către Globema sau în cooperare cu parteneri locali. Dupa instruirea utilizatorilor și a administratorilor și punerea în producție a sistemului, Globema începe să furnizeze serviciile de mentenanță și suport pentru întreaga soluție (inclusiv integrare), remote sau on-site.

aflați mai multe

Sistemele de management al forței de muncă eficientizează programările și sarcinile de executat pentru lucrătorii din teren cu până la 45%.

Cum funcționează?

Aplicația Dispecer
Instrumentele disponibile permit dispecerului să gestioneze sarcinile și să monitorizeze progresul lucrărilor din teren. Poziția actuală a angajatului și statusul lucrării sunt vizualizate pe hartă cu o pictogramă și o culoare distinctă.

Aplicația mobilă
Lucrătorul de teren are acces la lista curentă de sarcini. Fiecare sarcină este descrisă și conține informațiile necesare pentru finalizarea acesteia. De asemenea, are și “life cycle” pentru sarcină, astfel încât dispecerul să poată urmări progresul.

GeoTask este destinat pentru:

Utilități
Transporturi și Logistică
Sectorul Public
Servicii și altele

Beneficii

  • Optimizarea rutelor cu ajutorul Google Maps (inclusiv estimarea traficului) vă ajută să reduceți costurile de transport, să efectuați mai multe sarcini și să vă asigurați performanța la timp.
  • Comunicarea directă cu angajații din teren prin intermediul aplicației mobile vă permite să previzualizați stadiul actual al planului și să efectuați corecțiile necesare imediat.
  • O gamă largă de opțiuni: fotografierea, dictarea de note și completarea formularelor online simplifică colectarea de informații în teren.
  • Analiza informațiilor colectate conduce la o mai bună organizare a muncii, la o mai mare satisfacție a clienților, la reducerea costurilor și la creșterea profitului.

GeoTask vă ajută să planificați, să monitorizați și să evaluați performanța sarcinilor angajaților dvs. Această soluție ușor de utilizat îmbunătățește calitatea muncii dvs. și a serviciilor pentru clienți.

Cum poate beneficia organizația dvs. de GeoTask?

reducerea costurilor de transport cu

30

creșterea numărului de sarcini executate cu până la

15