Cum a îmbunătățit Livre procesul de livrare cu GeoTraxx?

Aflați cum GeoTraxx, un sistem de optimizare a rutelor, i-a ajutat pe Livre să-și eficientizeze organizarea zilnică a sarcinilor și să își îmbunătățească semnificativ serviciul oferit clienților.

Despre proiect

Dezvoltarea afacerii și căutarea de noi soluții IT merg mână în mână. Nimeni nu o știe mai bine decât Livre, o companie de livrare care oferă servicii de transport și asamblare către unul dintre cei mai importanți producători polonezi de mobilă.

Contents:

Industrie: Transport
Țară: Poland
Serviciu: GeoTraxx
Categorie: Managementul activităților de teren

Provocări

Livre oferă servicii unui producator cunoscut de mobilă. Pentru a satisface așteptările ridicate ale clientului, compania are nevoie de un sistem eficient pentru planificarea și executarea activităților de teren. Această nevoie a căpătat o importanță mai mare odată cu închiderea magazinelor fizice si creșterea vânzărilor online ale producătorului de mobilă.

Înaite, Livre nu a mai folosit un sistem pentru a înregistra sarcini, program de livrare sau rute folosite. Nevoia de înregistrare și distribuirea a activităților de teren era  îndeplinită de foi de lucru Excel. Documentarea serviciilor, (ex. protocolul de acceptare) era făcută manual, proces care dura mult timp si era predispus la erori.

Raportarea în timp real a sarcinilor îndeplinite era una din condițiile cerute de producatorul de mobilă, cerință inclusă in procesul de licitație pentru contractarea unei companii pentru livrări. Astfel, un sistem pentru managementul sarcinilor de transport a devenit un plus pentru colaborarea cu un jucător important în piață. Conform cerințelor Livre, sistemul trebuie să:

reducă timpul necesar pentru înregistrarea unei sarcini, astfel clienții nu trebuie să aștepte mult pentru informații despre data livrării mobilierului comandat.

genereze automat documente de transport (protocoale de acceptare, carduri de traseu vehicul, comandă de transport) pentru lanțul de magazine de mobilier și  Livre.

colecteze fotografii cu protocoale de acceptare semnate și alte documente și să le trimită companiei de mobilier.

atașeze notele de livrare la raportul facturii pentru firma de mobilă.

Soluţie

De ce GeoTraxx?

Clientul a ales software-ul de optimizare a rutelor GeoTraxx  datorită capabilităţilor de implementare rapidă. GeoTraxx este disponibil in cloud, astfel serviciul poate fi lansat in 24 de ore şi clientul poate evita costuri hardware pentru optimizări complexe.

 

Alte caracteristici ce au determinat alegerea soluției:

  • Flexibilitate ridicată a sistemului GeoTraxx ce permite utilizarea pentru un proces logistic complex.
  • Posibilitatea de a comanda funcţionalităţi adiţionale pentru sistem
  • Posibilitatea de a accepta eficient comenzi de la clienţi dintr-un punct de serviciu (mulţumită modulului pentru vizite)
  • Raportare in timp real către producătorul de mobilier. (acces read-only)
  • Opţiunea de a genera rapoarte specializate la cererea lanţului de magazine de mobilier folosind FME, o platforma de integrare a datelor.

Beneficii

Cum funcţionează?

Fără sprijinul IT de la Globema și programul lor GeoTraxx, ar fi fost imposibil să ne dezvoltăm compania și să extindem portofoliul clienților noștri. GeoTraxx a fost complet adaptat atât nevoilor noastre, cât și cerințelor clienților noștri. Acest program a arătat că, atunci când începem un nou proiect, nu suntem neapărat obligați să scriem propriul nostru program logistic. Acest lucru ar necesita să cheltuim sute de mii de zloti și să-l actualizăm continuu. Cumpărarea unei licențe și câteva întâlniri a fost suficientă pentru ca programul să ofere toate funcțiile de care aveam nevoie.
Adrian Sadowski, Livre

Programați o întâlnire pentru a obține rezultate similare!